onsdag 18 augusti 2010

Paket

Även om det inte är jul eller födelsedag kan man få paket. Idag fick jag mina sedan länge beställda böcker om krokning eller som det också heter tunisisk virkning. Språket kan vara ett problem för de är på japanska men det finns gott om bilder och diagram så det ska nog gå. Sedan har höstens Drops-tidningar också kommit och där var flera intressanta saker. Men jag skulle kanske sticka färdigt det som jag köpte till förra höstens mönster. Det är ändå roligare att börja på något nytt än det som nästan har blivit UFO.

Här kommer också bilden på det jag hittade i Ängelholm. Mönster på lakritskonfekt och garnet man virkar med heter Candy. Får väl se hur det går med det, virkning är inte det roligaste men ibland kan jag förvåna mig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar