lördag 11 juli 2009

Sommartopp


Min sommartopp blir mer och mer färdig. Nu när man har semester kan man sticka när man vill på dagen. Nu är det lite svalare så garnet klistrar inte fast i mina fingrar längre.

Fast annat pockar också på min uppmärksamhet t ex bygga garderober till mina barn. De påstod att kläderna inte fick plats i deras garderobsskåp, men IKEA löser de flesta problem. Men det är tungt och en hel del skruvar som ska på plats + det vanliga att det alltid är något som inte finns på deras lagerhylla. Men det kommer hem så småningom.

1 kommentar:

  1. Hejsan !!!
    Var inne o kollad på sticke bloggarna även om jag har lite andra projekt i skallen just nu !

    jag har målat o lekt med silver tejp(kan inte blogga om det än det är ju en present)det får vänta tills jag gett bort den.
    Nu i sommar känns det lite drygt att ge sig in i svettiga avslut har en virkad kofta som är på slutet .. men hösten kommer o så gör tiden o lusten ha en bra dag ! cina / trollmamma

    SvaraRadera