söndag 12 september 2010

Blandat

Under veckan har jag stickat ett par sockor i Alpaca till barnbarnet. Sedan har vi varit och handlat babykläder som ska ligga i presentburken. Jag kunde inte låta bli att skriva en liten text på bodyn.


Förra helgen var jag i Borgeby och tittade på Tornabygdens folkdanslag när de hade uppvisning.



Denna helgen var det ännu mer kultur. På fredagskvällen var vi på Dockan i Malmö och tittade på Skånska Dansteaterns utomhusvisning. Vilken upplevelse på vatten, land och i luften.



Lördagskvällen var det Malmö Opera och Singing in the rain. Den vill jag också rekommendera till alla. Många skratt och fniss under 3 timmar som flög iväg.


En natt när jag cyklade hem från jobbet mötte jag en liten krabat som var ute på sin nattpromenad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar